شنبه 9 آذر 1392برچسب:, :: 14:38 ::  نويسنده : سارا ف

همان طور که می دانیم، اساتید مطرح و با تجربه در رشته های مختلف، به واسطه نداشتن زمان کافی، امکان حضور در جلساتی که توسط مراکز علمی برگزار می گردد را پیدا نمی کنند. علاوه بر این، هزینه دانش پژوهان و اساتید درسفرهای درون شهری و برون شهری برای شرکت در این جلسات، قیمت تمام شده تشکیل این گونه کلاس ها را به طور چشمگیری افزایش می دهد.از طرفی، سیستم آموزش از راه دور و سایر سیستم های مشابه، با توجه به زیر ساخت ها و بستر مخابراتي ایران، تا کنون برای کاربران عادی گزینه مناسبی نبوده و مشکل انتقال تصویر و کندی سرعت اینترنت، همیشه کاربران را با دردسر مواجه کرده است.

شرکت جامعه مجازی پویا با بکار گیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ، هم اکنون و بدون نیاز به استفاده از پهنای باند اینترنتی وسیع  و یا نصب تجهزات خاص، امکان انتقال تصویر و فیلم آموزشی را برای کاربران عادی و با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه مهیا نموده است.

این امکان که خود می تواند نقطه عطفی در آموزش کشور محسوب شود، هم اکنون با استفاده از اینترنت خانگی و در انتهای همین مقاله آماده نمایش می باشد.

شرکت ها، سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس، دانشگاه ها و سایر نهادهای آموزشی می توانند با تماس با روابط عمومی جامعه مجازی پویا و در نشستی حضوری با سایر امکانات این سیستم آشنا شوند.

برای توضیحات بیشترمی توانید با شماره تلفن های ٠٢١٨٨٥٤٠٦٠٣ و یا ٠٩١٢٧٧٩٩٤٦١ (آقای بایرامی) تماس حاصل نمایید.

لینک نسخه نمایشی
http://lrn.ir/PouyaMedia.aspx



بازی های درسی
پیک نوروز.آموزش
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های درسی و آدرس mohtavasaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 11747
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1